Marketingová strategie internetového obchodu – Adéla Dvořáková
Adéla Dvořáková
Diplomová práce
Marketingová strategie internetového obchodu
E-shop marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu internetového obchodu www.kutilov.cz a návrhem vhodné marketingové strategie. Práce je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy, související s tématem diplomové práce, jako je oblast marketingu a jeho vývoj v období rozvoje internetu, oblast strategického marketingu, situační analýza a její využití v průběhu …víceAbstract:
This thesis is concerned with an overal analysis of the current state of the e-shop www.kutilov.cz and proposes an appropriate marketing strategy. This thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the basic terms related to the topic of the thesis, such as marketing and its evolution during the development of the Internet, Strategic Marketing, Situational …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Huml
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann
Název
Vložil
Vloženo
Práva