Strategický plán a jeho význam pro rozvoj podniku – Bc. Přemysl Písař, MBA
Bc. Přemysl Písař, MBA
Diplomová práce
Strategický plán a jeho význam pro rozvoj podniku
Strategic plan and its importance for development of the company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá významem a současným vnímáním strategického řízení podniku a jeho důležitosti pro rozvoj podniku v krátkém a zejména v dlouhém období. V teoretické části se práce zabývá hlavním významem strategického řízení, dále analytickými nástroji a jejich využití v současném podnikatelském hyper-konkurenčním prostředí za účelem dlouhodobé stability a prosperity podniku. V praktické …víceAbstract:
This thesis discusses the importance and the current perception of the of strategic management and its importance, especially in the long term. The theoretical part is focusing on main topic of strategic management, as well as analytical tools and their use in today's hyper-competitive business environment for the purpose long-term stability and prosperity. The practical part of this thesis examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fuud7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Měření a hodnocení finanční stability a výkonnosti firmy MERO ČR, a.s.
Lucie Kouglová -
Finanční a strategická analýza vybraného podniku (Český porcelán, a.s.)
Žaneta Juřičková