Product placement v českém filmu – Bc. Kristýna Klemová
Bc. Kristýna Klemová
Bakalářská práce
Product placement v českém filmu
Product placement in the Czech films
Anotace:
Bakalářské práce popisuje jednotlivé druhy a formy product placementu, právní prostředí a finanční vztahy product placementu. Také se práce zabývá využitím product placementu v audiovizuálních dílech.Abstract:
Bachelor thesis describes the different types and forms of product placement, the regulatory environment and financial relations of the product placement. Thesis also discusses about the usage of the product placement in audiovisual works.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fhzd4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kepka
- Oponent: PhDr. Pavel Čírtek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Využití product placementu jako rozvíjejícího se marketingového nástroje v České republice
Martina Kopečková -
Aspekty integrace product placementu a analýza jeho užití ve filmu Muži v naději
Zuzana Drápelová -
Hodnocení nástroje product placement v rámci mediální tvorby České televize
Barbora Čajková -
Analýza integrace product placementu do audiovizuálního díla "Probudím se včera"
Jitka Strejčková -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Product placement v pořadech českých televizních stanic
Martina Barvíková -
Product placement jako marketingový nástroj
Albert Kincl -
Marketingová komunikace - product placement
Karyna Vasiuk