Bc. Pavla Kormošová

Diplomová práce

Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z

Evaluation of Ryanair DAC service quality by generation Z
Anotace:
Práce se zabývá hodnocením kvality služeb společnosti Ryanair DAC generací Z a obsahuje 4 kapitoly. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením kvality v letecké dopravě a jsou zde charakterizovány teoretické aspekty měření kvality a spokojenosti. Druhá kapitola obsahuje představení společnosti Ryanair DAC, charakteristiku současných generacích a analýzu současného stavu pomocí dotazníkového šetření …více
Abstract:
The thesis deals with the evaluation of the service quality of Ryanair DAC by generation Z and contains four chapters. The first chapter deals with the theoretical definition of quality in air transport and the theoretical aspects of measuring quality and satisfaction are characterized here. The second chapter contains the introduction of the company Ryanair DAC, the characteristics of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kormošová, Pavla. Hodnocení kvality služeb letecké společnosti Ryanair DAC generací Z. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera