Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin – Bc. Marie Zaoralová
Bc. Marie Zaoralová
Bakalářská práce
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Individual access to special needs students and students from single-parent families
Anotace:
Anotace Bakalářská práce je zaměřená na problematiku vzdělávání žáků z neúplných rodin. V textu je zdůrazněna zásada individuálního přístupu k těmto žákům, vztahy jejich rodin vůči škole a naopak. V souvislosti s cílovou skupinou žáků je text směřován k aktivizujícím vyučovacím metodám. Využívání aktivizujících metod ve výuce žáků s výše uvedenými problémy je předmětem výzkum. Součástí výzkumu jsou …víceAbstract:
Annotation The bachelor thesis is focused on the issue of education of pupils from incomplete families. The text emphasizes the principle of individual approach to these pupils, the relationships of their families with the school, and vice versa. In relation to the target audience, the text is directed to activating teaching methods. The use of activating methods in teaching pupils with problems listed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dxndp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: JUDr. Mgr. Ing. Kateřina Šmejkalová
- Oponent: PhDr. Mgr. Monika Bortlíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
Family, Education and "Sensibility" as Represented in Mary Wollstonecraft's A Vindication of the Rights of Woman
Kamila Humajová -
The Impact of Bilingualism on Family Life and Education
Hana Pospíšilová