Olha SHUTKA

Bachelor's thesis

Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy

The influence of the language characteristics of advertising texts on the impact of advertising
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá vlivem jazykových charakteristik reklamních textů na působení reklamy. Skládá se ze dvou částí - teoretické a praktické. Teoretická část zahrnuje definici reklamy, její historii, druhy, funkční styl a textovou charakteristiku. Praktická část práce je věnována průzkumu na základě dříve získaných informací. Budou také posouzeny různé úrovně reklamních textů na příkladech reklamních …viac
Abstract:
The bachelor's thesis is devoted to the influence of linguistic characteristics of advertising texts on the impact of advertising. It consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part includes the definition of advertising, its history, types, functional style, and textual characteristics. The practical part of the thesis is devoted to a survey based on previously collected information …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: specialista in philologie Anastasiia Iljinična Franta, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SHUTKA, Olha. Vliv jazykových charakteristik reklamních textů na působivost reklamy. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/