Role neplně obsazeného školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ – Bc. Andrea AXMANNOVÁ
Bc. Andrea AXMANNOVÁ
Master's thesis
Role neplně obsazeného školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ
The role of the school counseling center in the context of providing intervention for pupils with special education needs at primary school
Anotácia:
Tématem diplomové práce je Role školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ se zaměřením na neplně obsazená ŠPP, Jednotlivé kapitoly vymezují především inkluzivní vzdělávání, poradenským systém v ČR, poradenský proces, ŠPP a žáky se SVP.Abstract:
The Topic of the diploma thesis is The Role of the school counseling center in the context of providing intervention for pupils with special educational needs at primary school with a focus on understaffed school counseling offices. The individual chapters mainly define inclusive education, the counseling system in the Czech Republic, the counseling process, school counseling workplaces and pupils …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AXMANNOVÁ, Andrea. \textit{Role neplně obsazeného školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/c7ca5i/.
Jak správně citovat práci
AXMANNOVÁ, Andrea. Role neplně obsazeného školního poradenského pracoviště v kontextu zajištění intervence o žáky se SVP na ZŠ. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Needs Eeducation: Counselling / Special Needs Eeducation: Counselling
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Názov
Vložil
Vložené
Práva