Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí – Bc. Karolína Gerhardtová
Bc. Karolína Gerhardtová
Diplomová práce
Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí
Marketing Strategy of Communication Means Development of Valašské Meziříčí Town
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na oblast komunikace veřejné správy se zaměřením na komunikační prostředky měst a obcí. V teoretické části práce je toto téma rozvinuto s pomocí odborných literárních pramenů. Cílem teoretické části je zformulovat poznatky o strategickém marketingu, marketingové komunikaci a marketingu měst a obcí. Druhá, tedy praktická část, se zaměřuje na analýzu současného stavu marketingových …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on public administration area concentrating on communi-cation tools of cities and villages. This topic is detailed with a help of literitary specialized sources in theoretical part. A goal of theoretical part is to form strategic marketing knowledge of cities and villages. The second, it means practical part is focused on contemporary state analysis of marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GERHARDTOVÁ, Karolína. \textit{Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c7kncv/.
Jak správně citovat práci
Gerhardtová, Karolína. Marketingová strategie rozvoje komunikačních prostředků města Valašské Meziříčí. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace města Vrbna pod Pradědem
Kateřina Horská -
Analýza marketingové komunikace města České Budějovice
Klára Marková -
Komunikace a spolupráce města Valtice s veřejností
Daniela Zentrichová -
Marketingová komunikace města Orlová
Edita Austová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Petra Svačinová -
Moderní marketingová komunikace vybraného města v oblasti cestovního ruchu
Lucie VARGOVÁ -
Hodnocení marketingové komunikace události Mostecké slavnosti
Veronika Gröschlová -
Efektivita online nástrojů komunikace měst Rožnov p. R. a Val. Meziříčí
Jakub Mikuš