Jakub MATOUŠEK
Bachelor's thesis
Historie a účinky techniky REST
History and effect REST - Restricted Enviromental Stimulation Technique
Anotácia:
Smyslem této práce je seznámení s technikou REST - Restricted Enviromental Sstimulation Technique. Mapuje historický vývoj této techniky v různých částech světa. Samostatnou kapitolu věnuji počátkům vědecké práce s technikou REST v Kanadě a USA. V České republice se tato technika nabízí také ve specifické podobě, jenž popisuji skrze vlastní zkušenost. Metoda REST má intenzívní účinky na psychiku a …viacAbstract:
The purpose of this thesis is introduce the concept of REST - Restrictet Enviromental Stimulation Technique. It maps evolution of the technique in various parts of the world. A separate chapter is dedicated to initial scientific studies of REST technique in Canada and the USA. One specific approach to REST is practiced in Czech Republic and describet through my personal experience. REST has very intensive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Veronika Kavková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MATOUŠEK, Jakub. Historie a účinky techniky REST. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology - leisure time and recreation management.
Práce na příbuzné téma
-
Snížená senzorická stimulace, její využití v osobnostním tréninku a zážitkové pedagogice
Jakub MATOUŠEK -
Osobnostní rozvoj na kurzech zážitkové pedagogiky
Martin Krpec -
Rozvoj kompetencí učitele estetické výchovy prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Alžběta Zezulová -
Vliv kurzu zážitkové pedagogiky na rozvoj osobnosti účastníků a jejich profesní přípravu
Tereza KOVÁŘOVÁ -
Rozvoj osobnosti dítěte prostřednictvím zážitkové pedagogiky
Michaela RAŠKOVÁ -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Rozvoj týmu v organizaci
Lukáš NĚMEC