Jazykové prostředky v seznamovacích inzerátech – Bc. Lenka VOKATÁ
Bc. Lenka VOKATÁ
Diplomová práce
Jazykové prostředky v seznamovacích inzerátech
Language devices used in dating advertisements
Anotace:
Cílem diplomové práce je charakterizovat texty seznamovacích inzerátů z lingvistického hlediska. Pozornost bude věnována inzerátům zveřejněným na vybraném internetovém seznamovacím portálu. V teoretické části bude představena historie seznamovací inzerce, specifika komunikace na internetu a rozdíly v komunikaci mužů a žen. Chybět nebude ani stylistické pojetí inzerátu a popis textového typu, k němuž …víceAbstract:
The goal of the thesis is to characterise texts used in dating advertisements from a linguistic point of view, focusing on advertisements posted on a selected online dating portal. The theoretical section of the thesis explores the history of dating advertising, special features of online communication and differences in male and female communication, including the stylistic concept of dating advertisements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Maturová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOKATÁ, Lenka. Jazykové prostředky v seznamovacích inzerátech. Č. Budějovice, 2020. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Bohemistika
Práce na příbuzné téma
-
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Michaela Horáková -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Kyberšikana a další pasti internetové komunikace
Anna Křemenáková -
Sociální a psychologické dimenze komunikace online
Mariana Mery Houštecká -
Marketingová komunikace vybraného subjektu
Žanet Kříž -
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Úloha interpersonální komunikace v sociální práci s cizinci. Úloha interpersonální komunikace v sociální práci a její vliv na integraci cizince z pohledu odborných pracovišť Prahy 14 a Prahy 7
Nataliia Pochtar
Název
Vložil
Vloženo
Práva