Bc. Petra Hůrková

Bachelor's thesis

Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny

The Utilisation of a Celebrity in the Advertisment of Poštovní spořitelna
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena v teoretické části na využití celebrit v reklamním sdělení. Je zpracovávána na základě příkladu Poštovní spořitelny. Jsou zde popsány jaké druhy reklamy tato společnost využívá a blíže vysvětleny jejich funkce. Historie využívání celebrit v reklamě. Popsány výhody a nevýhody využití celebrit v prezentaci jakékoliv značky. Stručně nastíněna situace u konkurence. V praktické …more
Abstract:
This bachelor thesis is in its theoretical part aimed at the utilisation of celebrities in advertisement. It deals with the sample of Poštovní spořitelna company. The kinds of advertising communication of this company are described and their functions explained. The pros and cons of utilisation of celebrities at presentation of whatever brand are sketched out and also the history of this feature and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Reader: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní