Bc. Petra Hůrková

Bakalářská práce

Využití celebrity v reklamním sdělení Poštovní spořitelny

The Utilisation of a Celebrity in the Advertisment of Poštovní spořitelna
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena v teoretické části na využití celebrit v reklamním sdělení. Je zpracovávána na základě příkladu Poštovní spořitelny. Jsou zde popsány jaké druhy reklamy tato společnost využívá a blíže vysvětleny jejich funkce. Historie využívání celebrit v reklamě. Popsány výhody a nevýhody využití celebrit v prezentaci jakékoliv značky. Stručně nastíněna situace u konkurence. V praktické …více
Abstract:
This bachelor thesis is in its theoretical part aimed at the utilisation of celebrities in advertisement. It deals with the sample of Poštovní spořitelna company. The kinds of advertising communication of this company are described and their functions explained. The pros and cons of utilisation of celebrities at presentation of whatever brand are sketched out and also the history of this feature and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní