Hana Bermannová
Diplomová práce
Marketingová analýza obalu
Marketing analysis of packaging
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové funkce obalu jogurtu. V teoretické rovině se práce zaměřuje na jednotlivé funkce obalu s důrazem na jejich marketingové působení. Práce popisuje současnou situaci na českém trhu s jogurty, následně zkoumá vzájemný vztah výrobkových médií. Praktická část práce obsahuje analýzu výsledků výzkumu zaměřeného na vnímání spotřebitelského obalu a zhodnocení …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is marketing analysis of packaging of yogurt. Theoretical part of this thesis is concerned with individual functions of packaging and places emphasis on their marketing impact. Thid diploma thesis describes current situation on czech yogurt market, subsequently investigates mutual relation of product media. Practical part of thesis contains the analysis of research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 10. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/19807
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/19807
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Marketingová funkce obalu ve vybraném podniku
Terezie Kouřilová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petra Šantorová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Petr Rajtšlégr -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Hana Kropáčová