Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice – Bc. Darja BROŽKOVÁ
Bc. Darja BROŽKOVÁ
Diplomová práce
Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice
The Project of Optimalization CRM in The Firma KROK CZ, v.o.s. Hranice
Anotace:
Diplomová práce Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice se zabývá optimalizací současného řízení vztahů se zákazníky. Teoretická část je zaměřena na CRM, jeho implementaci, aplikaci a optimalizaci. Podkladem pro projektovou část diplomové práce jsou provedené analýzy, především analýza současného řízení vztahu se zákazníky ve společnosti. Na základě provedených analýz je společnost …víceAbstract:
The Master Theses The Project of Optimalization CRM in The Firm KROK CZ, v.o.s. Hranice deal with optimalization contemporary proceedings with customers relations. The theoretical part is focused on CRM, implementation, application and optimalization. The practical part is based on analyses which were made, especially analyse of contemporary proceedings with customers in the company. The company is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
16187
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BROŽKOVÁ, Darja. Projekt optimalizace CRM ve firmě KROK CZ, v.o.s. Hranice. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Analýza externí komunikace města Holešov
Barbora Kautská -
Využití CRM v elektronickém obchodování
Jan Velcl