Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused – Bc. Alfred Czital
Bc. Alfred Czital
Diplomová práce
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Brand & Corporate Identity for High & Focused brand
Anotace:
Vizuální identita hraje klíčovou roli v odlišení firmy od konkurence na vysoce saturovaném trhu, zvyšuje v očích zákazníka hodnotu produktů, vytváří povědomí o značce a šíří příběh značky mezi zákazníky. Při správné implementaci může mít vizuální identita podstatný vliv na konzistenci značky, což nakonec vede k obchodnímu růstu a loajalitě zákazníků.Tato práce zkoumá potřebu mít vizuální identitu …víceAbstract:
Visual identity plays a key role in differentiating a company from the competition in a highly saturated market, increasing product value in the eyes of the customer, creating brand awareness and spreading the brand story among customers. Properly implemented, visual identity can have a significant impact on brand consistency, ultimately leading to business growth and customer loyalty. This work examines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Joachim Rindler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Magisterský studijní program / specializace:
Vizuální tvorba / Grafický a mediální design - NM
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl -
Analýza a tvorba vizuální podnikové identity pomocí moderních metod a aplikací
Klára Hniličková -
Tvorba série 3D reklamních předmětů v rámci realizace autorské vizuální identity
Zuzana Hrušovská -
Průzkum a analýza metod kombinací 2D a 3D technik
Jan Kastner -
Vývoj 2D platformeru v OpenGL
Alexej Fedorenko -
Skrytá hrozba prodeje drog v automatech zaměřující se na CBD a jiné méně známé drogy
Martina Balvínová
Název
Vložil
Vloženo
Práva