Komunikace s autistickým dítětem při volnočasové aktivitě – Jakub Pojikar
Jakub Pojikar
Bakalářská práce
Komunikace s autistickým dítětem při volnočasové aktivitě
Communication with an Autistic Child during a Leisure Activity
Anotace:
Práce se věnuje pozorování autistického dítěte při tréninku basketbalu na prvním stupni základní školy. Je založena na analýze odborné literatury a zaměřuje se především na komunikaci autistických dětí. Teoretická část je tvořena základním popisem autismu a základní charakteristikou specifik komunikace s autistickým dítětem. Praktická část se zabývá konkrétním autistickým dítětem a jeho komunikací …víceAbstract:
The thesis deals with the observation of an autistic child while practicing basketball at primary school. It is based on an analysis of literature and focuses on communication for autistic children. The theoretical part consists of a basic description of autism and the basic characteristic of the specifics of communication with the autistic child. The practical part pursues with specific autistic child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Stanislava Exnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pojikar, Jakub. Komunikace s autistickým dítětem při volnočasové aktivitě. Liberec, 2016. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / historie - humanitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Management volnočasových aktivit - řízení komunikace
Adéla Bergerová