Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání. – Pavel DARDA
Pavel DARDA
Bakalářská práce
Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání.
An international comparison of the effectiveness of communication processes in selected companies.
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání. Cílem mé práce je vzájemná komparace a zhodnocení komunikačních procesů zvolené české firmy T-Mobile Czech Republic a.s. a ghanské firmy Zain Ghana Company Ltd., návrh možného zefektivnění komunikačních procesů v obou firmách. V teoretické části, která je vypracovaná pomocí odborné literatury …víceAbstract:
The subject of my baccalaureate is an international comparison of the effectiveness of communication processes in selected companies. The aim of my work is the mutual comparison and evaluation of communication processes of czech company T-Mobile Czech Republic a.s. and ghanaian company Zain Ghana Company Ltd. and proposal of possible effectivness of communication processes in both companies. In theroetical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Ing. Josef Smejkal, Ph.D. et Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DARDA, Pavel. \textit{Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/c8bkgw/.
Jak správně citovat práci
DARDA, Pavel. Zvýšení efektivnosti komunikačních procesů vybraných firem v mezinárodním srovnání.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Alexandra Mušáková -
Kulturní rozdíly v nákupním chování Čechů a Němců
Dominika Hortová -
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
Radek Štursa -
Efektivní komunikace ve vztahu se zákazníky v hotelnictví
Irina Zolotareva -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá