Využití moderních forem marketingové komunikace ve srovnání s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s. – Erik Muff
Erik Muff
Bakalářská práce
Využití moderních forem marketingové komunikace ve srovnání s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s.
The Application of the modern forms of marketing communication in comparison to the traditional ones in Telefónica a.s.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na porovnání moderních forem marketingové komunikace s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s. Moderní formy marketingové komunikace jsou u telekomunikační společnosti především nástroje mobilního marketingu, kterým se tato práce věnuje především. Především jde o porovnání obou forem a zjištění výhod a nevýhod. Porovnání obou forem je provedeno na základě literárních zdrojů …víceAbstract:
This thesis is focused on the comparison of the modern forms of marketing communication with the traditional ones in Telefónica, a.s. Modern forms of marketing communication are in telecommunication company mainly instruments of mobile marketing which is this thesis mostly dealing with. It is primarily about the comparison and positives and negatives of each form. The comparison is done by way of literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/37772
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Filip Mařák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/37772
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Location based service
Iveta Levová -
Potenzial von Location-Based Services im B2C Marketing
Lucie Ponížilová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ