Erik Muff

Bakalářská práce

Využití moderních forem marketingové komunikace ve srovnání s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s.

The Application of the modern forms of marketing communication in comparison to the traditional ones in Telefónica a.s.
Anotace:
Tato práce je zaměřena na porovnání moderních forem marketingové komunikace s tradičními ve společnosti Telefónica, a.s. Moderní formy marketingové komunikace jsou u telekomunikační společnosti především nástroje mobilního marketingu, kterým se tato práce věnuje především. Především jde o porovnání obou forem a zjištění výhod a nevýhod. Porovnání obou forem je provedeno na základě literárních zdrojů …více
Abstract:
This thesis is focused on the comparison of the modern forms of marketing communication with the traditional ones in Telefónica, a.s. Modern forms of marketing communication are in telecommunication company mainly instruments of mobile marketing which is this thesis mostly dealing with. It is primarily about the comparison and positives and negatives of each form. The comparison is done by way of literary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2013
  • Vedoucí: Ondřej Pešek
  • Oponent: Filip Mařák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/37772

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management