Bc. Helena Witczaková

Master's thesis

Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu

The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na generaci Z a principy selektivity v kontextu mediální volby. Práce přibližuje specifiku zmíněné generace Z a faktory, které ovlivnily její vývoj. Zaměřuje se zejména na popis sociálních sítí, které jsou důležitou součástí každodenního života příslušníků generace Z, značně ovlivnily jejich vývoj a mají vysoký potenciál pro úspěšný přenos marketingového sdělení cíleného …more
Abstract:
This thesis focuses on Generation Z and the principles of selectivity in the context of media choice. The thesis presents the specifics of the mentioned Generation Z and the factors that influenced its development. In particular, it focuses on the description of social networks, which are an important part of the everyday life of members of Generation Z, have greatly influenced their development and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 6. 2024
  • Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
  • Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication