Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu – Bc. Helena Witczaková
Bc. Helena Witczaková
Master's thesis
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
The Selection of the Media Content by the GenZ with the Emphasis on Advertising
Abstract:
Tato diplomová práce se zaměřuje na generaci Z a principy selektivity v kontextu mediální volby. Práce přibližuje specifiku zmíněné generace Z a faktory, které ovlivnily její vývoj. Zaměřuje se zejména na popis sociálních sítí, které jsou důležitou součástí každodenního života příslušníků generace Z, značně ovlivnily jejich vývoj a mají vysoký potenciál pro úspěšný přenos marketingového sdělení cíleného …moreAbstract:
This thesis focuses on Generation Z and the principles of selectivity in the context of media choice. The thesis presents the specifics of the mentioned Generation Z and the factors that influenced its development. In particular, it focuses on the description of social networks, which are an important part of the everyday life of members of Generation Z, have greatly influenced their development and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ij4xu/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Reader: M.Sc. Mirela Moldoveanu, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
Daria Gross -
Vliv influencer marketingu na formování turistické poptávky
Ivana Tomanová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková -
Selekce mediálních komunikátů generace Z s důrazem na reklamu
Eva Tomanová