Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry\nl{} – Bc. Tomáš DOBROVOLNÝ
Bc. Tomáš DOBROVOLNÝ
Diplomová práce
Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry\nl{}
Design and implementation of 3D computer game - complex models and the core of the game\nl{}
Anotace:
Práce popisuje základní problematiku tvorby 3D počítačové hry a následně je uveden postup, jak krok za krokem vytvořit 3D počítačovou hru za použití enginu Irrlicht.\nl{}Abstract:
This work describes the basic problems of 3D computer games, and then describe the procedure step by step how to create a 3D computer game using the Irrlicht engine.\nl{}
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2011
Identifikátor:
20782
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DOBROVOLNÝ, Tomáš. \textit{Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry$\backslash$nl$\{\}$}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/c8z79w/.
Jak správně citovat práci
DOBROVOLNÝ, Tomáš. Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro hry\nl{}. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 17. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyMagisterský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační technologie
Práce na příbuzné téma
-
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
3d interaktivní počítačová hra pro děti předškolního věku
František Cisko -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec -
Počítačová hra demonstrující 3D vizualizační možnosti dnešních internetových prohlížečů
Jakub Pagáč -
Zvuk jako nástroj pro konstrukci 3D prostoru ve virtuální realitě
Veronika Konečná -
Online 3D multiplayerová hra
Vladimír Bednář -
1. Teoretická část: 3D charakterová animace v počítačových hrách 2. Praktická část: Cyklus - 3D animovaný krátký film
Petr MIŠÁK -
Irllicht engine - podpora grafických technologií a management scény\nl{}
Filip SADLOŇ