Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb – Bc. Kristýna Kočí
Bc. Kristýna Kočí
Master's thesis
Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb
Content marketing and its use in the marketing of accommodation services
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významem content marketingu a jeho využitím v marketingu ubytovacích služeb. Content marketing je na vzestupu, a nejen v ob-lasti cestovního ruchu může pomáhat v budování si dlouhodobých vztahů a tím pod-porovat růst podniků. Cílem diplomové práce je stanovit doporučení k využívání content marketingu ve firmách hotelového typu nabízejících ubytovací služby v Brně. Práce využívá …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the importance of content marketing and its use in the marketing of accommodation services. Content marketing is on the rise and it is not only in the travel industry that it can help build long-term relationships and thus support business growth. The aim of the thesis is to determine recommendati-ons for the use of content marketing in hotel companies offering accommodation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Reader: Irena Baláková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOČÍ, Kristýna. \textit{Content marketing a jeho využití v marketingu ubytovacích služeb}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2024. Available from: https://theses.cz/id/c91hhj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Obsahový marketing pro generování leadů v segmentu B2B vzdělávacích a poradenských služeb
Barbora Nykodýmová -
Řízení personální práce a interní personální marketing v sociálních službách města Frýdku-Místku
Petra Nováková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Application of content marketing in marketing communication of universities
Katarína Marečková -
Content Marketing in small and medium corporation
Hripsime Zohrabyan -
Content media in hotel marketing
Asiya Khalitova -
Effectiveness of Content Marketing for Photographers
Dinara Khusainova