Bc. Pavlína Chmelová
Master's thesis
Optimalizace webového portálu Alfabet
Alfabet Website Optimization
Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit ucelený přehled faktorů, které ovlivňují fulltextové vyhledavače v hodnocení webových stránek. Jednotlivé faktory jsou popsány dle jejich ovlivnitelnosti a důležitosti pro hodnocení. Ve druhé části práce je zpracována analýza těchto faktorů na informačním portálu Alfabet. Výsledkem je návrh zlepšení některých prvků stránek tak, aby bylo dosaženo lepších pozic ve výsledcích …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a comprehensive overview of the factors that affect the full-text search engine in ranking web pages. The individual factors are described and evaluated according to their susceptibility and relevance for evaluation. In the second part of the thesis deals with the analysis of these factors on the information portal Alfabet. The result is a proposal to improve web …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2014
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/k9duf/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Aleksandar Antonovič
- Reader: Ing. Jiří Rotschedl
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Information Technologies and Management
Theses on a related topic
-
Porovnání úspěšnosti on-page a off-page faktorů při SEO
František Traksl -
Hodnocení ON-page a OFF-page faktorů
Daniel Maialeh -
Role chytrých telefonů a sociálních sítí v životě české delikventní mládeže a rizikové faktory spojené s jejich využíváním
Klára Otřísalová -
Faktory ovlivňující efektivitu obsahového marketingu na sociální síti Linked-In v segmentu B2B
Richard Lukeš -
Podnikové sociální sítě - kritické faktory úspěchu
Dominik Šlahař -
Faktory ovlivňující vnímání reklamy na sociální síti
Nikol Hamrlová -
Faktory ovlivňující efektivitu PPC reklamy na sociálních sítích
Josef Mikulič -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová