Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie – Bc. Veronika Hradecká
Bc. Veronika Hradecká
Diplomová práce
Sociální sítě jako nástroj marketingové strategie
Social Media as a Tool of Communication Strategy
Anotace:
Diplomová práce se především zaobírá problematikou projektování marketingové strategie za použití nástrojů sociálních sítí ve vybraném podniku. Oborovým teoretickým rámcem je koncept marketingového mixu, marketingové strategie a sociální sítě tak, jak jej vysvětluje příslušná oborová odborná literatura, tedy jako koncept 4P a 4C služeb, principy a metody tvoření marketingové strategie a základní charakteristika …víceAbstract:
The diploma thesis deals mainly with the design of marketing strategy using social networking tools in selected company. The theoretical framework of the theoretical framework is the concept of marketing mix, marketing strategy and social network as explained in relevant professional literature, ie as concept of 4P and 4C services, principles and methods of creating marketing strategy and basic characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lfu8a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Petra Jílková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová komunikační strategie firmy Greisi
Natálie Guňková -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová komunikační strategie firmy
Bohdana Anna Šafranová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Komunikační strategie vybrané instituce
Daniela Brkičová -
Komunikační strategie inovačního ekosystému Moravskoslezského kraje
Petr Spěvák