Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání – Bc. Petra Havlíková, DiS.
Bc. Petra Havlíková, DiS.
Bakalářská práce
Role asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání
The role of teachers assistant in the process of inclusive education
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl zhodnotit přínos asistenta pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání dítěte či žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Zhodnocení vyplývá ze studia odborné literatury a z vlastních názorů asistentů pedagoga, které byly získány pomocí kvalitativního výzkumu. Bakalářská práce je rozdělena do tří kapitol, první a druhou kapitolu tvoří tři podkapitoly a třetí kapitolu …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to evaluate benefits of teaching assistant in the process of inclusive education of child or pupil with special education needs. The evaluation is based on study of scientific articles and feedback from iterviewed teaching assistants. The thesis is divided into three chapters; first and second chapters have three subchapters and third chapter has four subchapters. The first …víceKlíčová slova
Inkluze mateřská škola základní škola žák se speciálními vzdělávacími potřebami podpůrná opatření pedagog asistent pedagoga spolupráce komunikace podpora inclusion nursery school primary school pupil with special education needs supportive measures teacher teaching asssistant cooperation comunication support
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/crsuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ