Ondrej Ondrejka

Bakalářská práce

Komunikační strategie aftersales produktů a služeb v automotive

Marketing strategy of aftersales products and services
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením stávající marketingové komunikace aftersales služeb a sortimentu autopříslušenství, zjištění potenciálu prodeje, orientace zákazníků a návrhu nové marketingové strategie komunikace těchto služeb a produktů.
Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the evaluation of the marketing communication and activities of aftersales services and car accessories, the determination of sales potential, customer orientation and recommend a new marketing strategy for the communication of these services and products.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Sadílek
  • Oponent: Elvíra Čermáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91030

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu

Práce na příbuzné téma