Komunikační strategie aftersales produktů a služeb v automotive – Ondrej Ondrejka
Ondrej Ondrejka
Bakalářská práce
Komunikační strategie aftersales produktů a služeb v automotive
Marketing strategy of aftersales products and services
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením stávající marketingové komunikace aftersales služeb a sortimentu autopříslušenství, zjištění potenciálu prodeje, orientace zákazníků a návrhu nové marketingové strategie komunikace těchto služeb a produktů.Abstract:
The bachelor's thesis focuses on the evaluation of the marketing communication and activities of aftersales services and car accessories, the determination of sales potential, customer orientation and recommend a new marketing strategy for the communication of these services and products.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91030
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2023
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Elvíra Čermáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91030
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie email marketingu pro e-shop s módními doplňky
Zuzana Plesníková -
Analýza konkurence e-shopu s módními doplňky
Adéla Drápalová -
Analýza konkurence e-shopu s mobilním příslušenstvím a náhradními díly
Jan Pískala