Faktory rozdielnosti vývoja slovenského a českého retailu – Lenka Mikulášová
Lenka Mikulášová
Bakalářská práce
Faktory rozdielnosti vývoja slovenského a českého retailu
Faktory rozdílnosti vývoje slovenského a českého retailu
Anotace:
Retail, maloobchod, je jedním z nejvýraznějších ukazatelů vývoji zemí, světa. Odráží se zde životní úroveň a s tím spojená kupní síla obyvatel, legislativa země vůči podnikatelům, otevřenost ekonomiky, a také pokrok vědy a techniky. V práci se zaměřuji na Českou republiku a na Slovenskou republiku, které mají společnou minulost, přesto od jejich rozdělení odlišný retailový vývoj. Cílem dané diplomové …víceAbstract:
Retail is one of the most significant indicators of the development of countries, world. It reflects the standard of living and the associated purchasing power of the population, the country's legislation towards entrepreneurs, the openness of the economy, as well as the advancement of science and technology. In my work I focus on the Czech Republic and the Slovak Republic, which have a common past …víceAbstract:
Retail, maloobchod, je jedným z najvýraznejších ukazovateľov vývoju krajín, sveta. Odzrkadľuje sa tu životná úroveň a s tým spojená kúpna sila obyvateľov, legislatíva krajiny voči podnikateľom, otvorenosť ekonomiky, a tiež napredovanie vedy a techniky. V práci sa zameriavam na Českú republiku a na Slovenskú republiku, ktoré majú spoločnú minulosť, no napriek tomu od ich rozdelenia odlišný retailový …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82949
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82949
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Artifial Intelligence for Marketing and Development of Retail Companies
Anastasia Deryabina -
Vliv globalizace na konkurenceschopnost drobného maloobchodu v ČR
Zuzana KRYBUSOVÁ -
Maloobchod ve venkovském prostoru
Markéta Gattnarová -
Přímé napojení výroby na maloobchod při vynechání velkoobchodního článku, rizika a příležitosti
Pavel Košut -
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Maloobchod v čase koronakrízy
Ivana Šípošová -
Návrh marketingovej komunikácie pre vybraný maloobchod
Simona Brejková