Využití Metody Dobrého startu u předškolních dětí jako formy prevence specifických poruch učení – Bc. Jitka Novotná
Bc. Jitka Novotná
Diplomová práce
Využití Metody Dobrého startu u předškolních dětí jako formy prevence specifických poruch učení
Good Start Method Utilization as a Form of Prevention of Specific Learning Disorders at Preschool-aged Children
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku prevence specifických poruch učení a rozvoj dílčích funkcí v předškolním vzdělávání. Cílem této práce je analyzovat, zhodnotit působení a ověřit, jaký vliv má využití programu Metody Dobrého startu na rozvoj dílčích funkcí u dětí v předškolním věku. Výsledkem výzkumného šetření diplomové práce je zpracování informací o efektivitě a využití MDS v předškolním …víceAbstract:
This thesis focuses on the issue of prevention of specific disorders of learning and development of partial functions in preschool education. The aim of this thesis is to analyze, evaluate and verify the effect of the impact of using the Good Start Method on the development of partial functions in children in preschool age. Outcome of the research thesis is about the effectiveness of information processing …víceKlíčová slova
Dítě předškolního věku školní zralost a školní připravenost dílčí funkce specifické poruchy učení prevence specifických poruch učení předškolní vzdělávání Metoda Dobrého Startu. Preschool age school readiness and school matureness partial functions specific learning disabilities specific learning disabilities prevention pre-school education Good Start Method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mctuh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Přinosilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Metoda dobrého startu jako prevence deficitů dílčích funkcí
Eva Gregorová -
Metoda dobrého startu, její modifikace a aplikace v dnešní mateřské škole
Kristýna GALETKOVÁ -
Metoda dobrého startu v rozvoji komunikační schopnosti
Zlata Ficalová -
Rozvoj komunikační dovednosti u dětí předškolního věku za přispění Metody dobrého startu
Barbora Prčíková -
Využití Metody Dobrého startu k rozvoji grafomotorických dovedností u žáků s lehkým mentálním postižením
Andrea Vašková -
Využití Metody dobrého startu v přípravném stupni základní školy speciální
Jitka Kučerová