Rozvoj společnosti obchodující s diamanty – Bc. Kamila Janoušková
Bc. Kamila Janoušková
Master's thesis
Rozvoj společnosti obchodující s diamanty
Development of company trading in diamonds
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje společnosti využívající k obchodování systém Multi Level Marketing (MLM). Hlavním cílem je prokázat, že firma využívající MLM je několikanásobně úspěšnější, pokud klade důraz na četnost, pravidelnost a návaznost vzdělávacích školení pro jednotlivé prodejce. Práce je rozdělena do dvou částí – začíná teoretickými informacemi o referenčním marketingu a důležitosti …viacAbstract:
Thesis deals with problems of development in companies use to traffic system Multi Level Marketing (MLM). The main goal of this paper work is to approve that firm using MLM is more successful when insists on frequency, periodicity and compatibility of education trainings for individual sellers. The thesis consists of these 2 main parts - it starts from the theoretical basis of referential marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ndm5v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Jiří Horký
- Oponent: Ing. Roman Vimer
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Založení a ekonomický rozvoj firmy na výrobu a prodej mléčné výživy pro seniory
Viktor Nosek -
Využití lidského potenciálu pro rozvoj firmy
Martin Jaspar -
Návrh rozvoje firmy v oblasti maloobchodního prodeje potravin
Miloš Škrdlík -
Strategie rozvoje firmy v oblasti prodeje živých květin
Monika Bubílková -
Rozvoj firmy s využitím metod a nástrojů Business Intelligence
Tomáš Procházka -
Nová obchodní strategie firmy Aromatica.cz na zahraničním trhu
Marie Halířová