Eva FRANKOVÁ

Bachelor's thesis

Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy

Self-assessment of students with specific learning disabilities at the secondary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení žáků s SPU na 2. stupni základní školy. Shrnuje základní informace týkající se specifických poruch učení, etiologie, vzdělávání, význam učitele a poukazuje na význam realizace sebehodnocení ve výchovně vzdělávacím procesu. V práci je prakticky provedeno výzkumné šetření, které je zaměřené na práci se sebehodnocením žáků na menší městské základní …more
Abstract:
This bachelor thesis decribes the issue of self-evaluation of pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. It summarizes basic information concerning specific learning disabilities, etiology, education, the importance of the teacher and points out the importance of implementing self-assessment in the educational process. The practical research is focused on work with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 8. 2021
  • Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRANKOVÁ, Eva. Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta