Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy – Eva FRANKOVÁ
Eva FRANKOVÁ
Bachelor's thesis
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Self-assessment of students with specific learning disabilities at the secondary school
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení žáků s SPU na 2. stupni základní školy. Shrnuje základní informace týkající se specifických poruch učení, etiologie, vzdělávání, význam učitele a poukazuje na význam realizace sebehodnocení ve výchovně vzdělávacím procesu. V práci je prakticky provedeno výzkumné šetření, které je zaměřené na práci se sebehodnocením žáků na menší městské základní …moreAbstract:
This bachelor thesis decribes the issue of self-evaluation of pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. It summarizes basic information concerning specific learning disabilities, etiology, education, the importance of the teacher and points out the importance of implementing self-assessment in the educational process. The practical research is focused on work with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 7. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2021
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FRANKOVÁ, Eva. \textit{Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/c9zex3/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FRANKOVÁ, Eva. Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková