Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy – Eva FRANKOVÁ
Eva FRANKOVÁ
Bachelor's thesis
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy
Self-assessment of students with specific learning disabilities at the secondary school
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou sebehodnocení žáků s SPU na 2. stupni základní školy. Shrnuje základní informace týkající se specifických poruch učení, etiologie, vzdělávání, význam učitele a poukazuje na význam realizace sebehodnocení ve výchovně vzdělávacím procesu. V práci je prakticky provedeno výzkumné šetření, které je zaměřené na práci se sebehodnocením žáků na menší městské základní …viacAbstract:
This bachelor thesis decribes the issue of self-evaluation of pupils with specific learning disabilities at the 2nd level of primary school. It summarizes basic information concerning specific learning disabilities, etiology, education, the importance of the teacher and points out the importance of implementing self-assessment in the educational process. The practical research is focused on work with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2021
- Vedúci: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRANKOVÁ, Eva. Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Vliv epilepsie na výchovně vzdělávací proces
Kateřina Jašová -
Výchovně-vzdělávací proces u dvouletého dítěte v mateřské škole
Nikola DANIELOVÁ -
Vojenské lezení jako výchovně vzdělávací proces
Adam JAHN -
Výchovně vzdělávací proces žáků s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni základní školy
Kateřina SVOBODOVÁ -
Dysfunkční rodina a její vliv na výchovně vzdělávací proces pubescentních žáků
Lucie BUŠKOVÁ -
Výchovně vzdělávací proces v kontextu vzdělávání žáka se speciálními potřebami
Jana Vlčková -
Vztah mezi učitelem a žákem a jeho vliv na výchovně vzdělávací proces
Monika Veselá -
Vliv násilí v rodině na výchovně vzdělávací proces v podmínkách výchovného ústavu
Lenka Jágriková