Destinační management v České republice: nový systém kategorizace a certifikace – Barbora Jakšová
Barbora Jakšová
Master's thesis
Destinační management v České republice: nový systém kategorizace a certifikace
Destination management in the Czech Republic: the new system of categorization and certification
Abstract:
Diplomová práce se zabývá nově zaváděným systémem kategorizace a certifikace organizací destinačního managementu v České republice. Hlavním cílem je zhodnocení požadavků, které systém kategorizace a certifikace klade na organizace destinačního managementu a dále určení přínosů, rizik a nevýhod, které nový systém přináší. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu a popsán současný …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the new system of categorization and certification of destination management organizations in the Czech Republic. The main objective of the thesis is to evaluate the requirements that the new system of categorization and certification places on destination management organizations and to determine the benefits, risks and disadvantages that the system brings. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 9. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72705
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: Josef Abrhám
- Reader: Ondřej Špaček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan