Destinační management v České republice: nový systém kategorizace a certifikace – Barbora Jakšová
Barbora Jakšová
Diplomová práce
Destinační management v České republice: nový systém kategorizace a certifikace
Destination management in the Czech Republic: the new system of categorization and certification
Anotace:
Diplomová práce se zabývá nově zaváděným systémem kategorizace a certifikace organizací destinačního managementu v České republice. Hlavním cílem je zhodnocení požadavků, které systém kategorizace a certifikace klade na organizace destinačního managementu a dále určení přínosů, rizik a nevýhod, které nový systém přináší. V teoretické části jsou uvedeny základní pojmy týkající se tématu a popsán současný …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the new system of categorization and certification of destination management organizations in the Czech Republic. The main objective of the thesis is to evaluate the requirements that the new system of categorization and certification places on destination management organizations and to determine the benefits, risks and disadvantages that the system brings. In the theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72705
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedoucí: Josef Abrhám
- Oponent: Ondřej Špaček
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72705
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Destinační management v Kraji Vysočina se zaměřením na památky UNESCO
Eliška Svobodová -
Vliv certifikace na destinační management turistického regionu Jizerské hory
Manh Hung Doan