Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education – Rakotomavo Rakotomavo
Rakotomavo Rakotomavo
Bachelor's thesis
Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education
Marketing plan for the establishment of the MIARAKA Education learning platform
Abstract:
Bakalářská práce obsahuje návrh marketingového plánu pro vstup startupu MIARAKA Education na český trh. Startup je zaměřen na praktickou výuku českého jazyka. Součástí návrhu plánu je situační analýza a porovnání konkurenčních podniků v daném odvětví. Navržený marketingový plán bude sloužit jako podklad pro budoucí založení daného businessu.Abstract:
The bachelor's thesis contains a marketing plan design for entering the startup MIARAKA Education. The startup is focused on the practical teaching of the Czech language. The draft plan includes a situation analysis and a comparison of competing companies in the sector. The proposed marketing plan will serve as a basis for the future establishment of the business.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/ll9ky/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAKOTOMAVO, Rakotomavo. \textit{Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/cahtwy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva