Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education – Rakotomavo Rakotomavo
Rakotomavo Rakotomavo
Bakalářská práce
Marketingový plán při založení výukové platformy Miaraka Education
Marketing plan for the establishment of the MIARAKA Education learning platform
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje návrh marketingového plánu pro vstup startupu MIARAKA Education na český trh. Startup je zaměřen na praktickou výuku českého jazyka. Součástí návrhu plánu je situační analýza a porovnání konkurenčních podniků v daném odvětví. Navržený marketingový plán bude sloužit jako podklad pro budoucí založení daného businessu.Abstract:
The bachelor's thesis contains a marketing plan design for entering the startup MIARAKA Education. The startup is focused on the practical teaching of the Czech language. The draft plan includes a situation analysis and a comparison of competing companies in the sector. The proposed marketing plan will serve as a basis for the future establishment of the business.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ll9ky/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Terezie Kowolowská -
Marketingový mix společnosti TRESTLES, a.s.
Tomáš Bosák -
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
Lalita Berikbaeva