Využití tabletů se systémem iOS ve vyučování českému jazyku – Liliana LIŠKOVÁ
Liliana LIŠKOVÁ
Bakalářská práce
Využití tabletů se systémem iOS ve vyučování českému jazyku
The use of tablets with the operating system iOS in teaching of Czech language
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem užití tabletů se systémem iOS v hodinách českého jazyka jako učební pomůcky. Jsou zde popsány různé formy využití těchto tabletů ve výuce. Dále jsou zde popsané aplikace, které se zabývají disciplínami českého jazyka a jsou popisovány a hodnoceny z hlediska možnosti a vhodnosti využití při vyučování. Nakonec je zde popsané konkrétní využití v praxi v jedné z …víceAbstract:
This thesis deals with description of using tablets with the operating system iOS in lessons of Czech language as teaching aid. There are described different forms of using this tablets in lessons. Next there are described applications that deal with discipline of Czech language and they are described and evaluated in possibility of using in teaching. In the end there is described specific using in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jana Vejvodová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LIŠKOVÁ, Liliana. Využití tabletů se systémem iOS ve vyučování českému jazyku. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Význam pomůcek při edukaci žáků se specifickými poruchami učení ve druhém ročníku Montessori školy ve výuce českého jazyka
Radka Karpíšková -
Využití myšlenkových map ve výuce českého jazyka na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě ve vybraných školách litoměřického okresu.
Veronika HENYCHOVÁ -
Frazeologická a frazeosémantická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících Základní školy Za Chlumem, Bílina
Tereza MOUCHOVÁ -
Frazeologická kompetence žáků ve výuce českého jazyka ve 4. a 5. ročnících na vybrané základní škole v Chebu
Kristýna BEŇOVSKÁ VOGELOVÁ -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Uplatnění metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. ročníku ZŠ
Anna Šálková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Rozvoj empatie a sebeempatie ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni základní školy.
Tereza Holzerová