Důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů – Kamila Tollingerová
Kamila Tollingerová
Bachelor's thesis
Důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů
Reasons for Sponsoring of selected Sample Sponsors
Abstract:
Tato práce se zabývá důvody sponzoringu u vybraného vzorku sponzorů. Jejím cílem je analyzovat důvody, které vedou komerční společnosti ke sponzorování sportovních organizací a formulovat doporučení pro sponzory stejně jako pro recipienty sponzoringu. Data pro tuto práci byla získána využitím kvalitativní metody výzkumu, konkrétně skrz rozhovory se zástupci sponzorujících společností. Pro tuto práci …moreAbstract:
This paper is focused on the reasons behind sponsorship on a selected group of sponsors. Its main goal is to analyze the motivation of commercial entities for sponsoring athletic organizations and to formulate recommendations for sponsors as well as for the sponsorship recipients. The data has been acquired using a qualitative research, namely interviews with companies that provide sponsorship. It …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50028
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2016
- Supervisor: Pavel Král
- Reader: Stanislav Tripes
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50028
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sponzoring a ambush marketing ve sportu
Adriana Plotzerová -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ