Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně – Bc. Lenka FOJTÍKOVÁ
Bc. Lenka FOJTÍKOVÁ
Master's thesis
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Promotion of churches in Czech Republic: The analysis of Roman Catholic parish in Zlín
Abstract:
Cílem této diplomové práce je na základě teoretických poznatků analyzovat propagaci řím-skokatolické církve v České republice, konkrétně na příkladu zlínských farností. Ve Zlíně působí dvě farnosti římskokatolické církve, jejichž působení doplňují činnosti organizací mladých lidí, které pod farnosti spadají. Analýza je doplněna o vlastní výzkum. Projekt farnosti je zaměřený na uspořádání akce, která …moreAbstract:
The aim of this thesis is to analyze promotion of Roman Catholic Churches in Czech Re-public by the example of Roman Catholic parishes in Zlín. In Zlín, there are two Roman Catholic parishes and their activity is enriched by organizations of young people that are part of those parishes. The part of analysis is the research. Project of one of those parish is specialized in organizing an event, that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2011
Identifier:
18373
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOJTÍKOVÁ, Lenka. \textit{Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2011. Available from: https://theses.cz/id/careny/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOJTÍKOVÁ, Lenka. Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Komunikace a propagace na sociálních sítích
Nikola Morávková