Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně – Bc. Lenka FOJTÍKOVÁ
Bc. Lenka FOJTÍKOVÁ
Diplomová práce
Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně
Promotion of churches in Czech Republic: The analysis of Roman Catholic parish in Zlín
Anotace:
Cílem této diplomové práce je na základě teoretických poznatků analyzovat propagaci řím-skokatolické církve v České republice, konkrétně na příkladu zlínských farností. Ve Zlíně působí dvě farnosti římskokatolické církve, jejichž působení doplňují činnosti organizací mladých lidí, které pod farnosti spadají. Analýza je doplněna o vlastní výzkum. Projekt farnosti je zaměřený na uspořádání akce, která …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze promotion of Roman Catholic Churches in Czech Re-public by the example of Roman Catholic parishes in Zlín. In Zlín, there are two Roman Catholic parishes and their activity is enriched by organizations of young people that are part of those parishes. The part of analysis is the research. Project of one of those parish is specialized in organizing an event, that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18373
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOJTÍKOVÁ, Lenka. \textit{Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/careny/.
Jak správně citovat práci
FOJTÍKOVÁ, Lenka. Propagace církví v ČR: Analýza propagace římskokatolických farností ve Zlíně. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Marketingová komunikace společnosti České dráhy, a. s.
Lucie Zajdáková -
Marketingová komunikace společnosti Volkswagen v období Diesel Gate
Arina Brevnova -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Marketingová komunikace symfonického orchestru ke generaci Z
Tereza Přidalová -
Komunikace a propagace na sociálních sítích
Nikola Morávková