Vnímání stresu u žáků v kontextu sociálního začlenění – Bc. Kateřina Tomšejová
Bc. Kateřina Tomšejová
Diplomová práce
Vnímání stresu u žáků v kontextu sociálního začlenění
The Perception of Stress in Pupils in the Context of Social Inclusion
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá vnímáním stresu u žáků základních škol v kontextu sociálního začlenění. V teoretické části práce je vymezena problematika stresu, sociálních vztahů žáků, začlenění v třídním kolektivu a sebehodnocení. Empirická část práce se zaměřila na verifikaci souvislostí mezi přijetím žáků v kolektivu, vnímaným stresem a sebehodnocením. Zkoumali jsme genderové rozdíly ve vnímání stresu …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the perception of stress in primary school pupils in the context of social inclusion. The theoretical part of the thesis defines the issues of stress, social relationships of students and also inclusion in the class team and self-esteem. The empirical part of the work focused on the verification of the relationship between the acceptance of students in the team, perceived …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomšejová, Kateřina. Vnímání stresu u žáků v kontextu sociálního začlenění. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vzdělávání seniorů v ICT gramotnosti se zaměřením na bezpečnost v online světě pro Maltézskou pomoc, o.p.s. v Olomouci
Tomáš JAŠEK -
Využití participativních přístupů v práci s osobami s duševním onemocněním v České republice
Veronika Poulová -
Etiketování žáků s problémy v chování v běžné základní škole
Irena Floriánová -
Komunitní dům L’Arche Villa Vallila a L’Arche London Lambeth, porovnání zařízení organizace L’Arche v České republice a Velké Británii
Lucie Novotná -
Vedení kolektivu třídy na prvním stupni základní školy
Radka Divišová -
Pedagogické zacílení herních aktivit pro řešení situace konkrétního kolektivu
Lucie Kordinová -
Sociální vztahy v třídním kolektivu
Adéla Grycová -
Sociální pozice nadaného žáka v kolektivu běžné třídy základní školy
Kamila Novobilská