Lucie POKORNÁ
Bachelor's thesis
Osobnost asistenta pedagoga
Personality of teaching assistent
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo přiblížit osobnost asistenta pedagoga na základní škole, jeho kvalifikaci, vzdělání, kompetence, a především přístup k dětem se speciálními poruchami učení nebo jinými indispozicemi. Ty vyžadují podpůrná opatření, respektive podporu v práci pedagogů s žáky, kdy jejich vzdělávání v různé míře indikuje nutnost úpravy průběhu jejich vzdělávání.Abstract:
The aim of my bachelor thesis was to present the character traits of a teaching assistant in a primary school, his/her qualification, education, competences and especially his/her approach to children with special learning disabilities or other impairments. These pupils require supportive measures or other support in the teacher's approach. It is the progress of their education that indicates, within …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: prof. PaedDr. Jan Michalík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POKORNÁ, Lucie. Osobnost asistenta pedagoga. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special needs education / Special Education - intervention
Theses on a related topic
-
Speciální poruchy učení - diagnostika a náprava u dětí na prvním stupni základní školy
Kristýna Lamborová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol
Sára Křivánková -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků na prvním stupni základní školy v Praze
Lucie Maršnerová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků 1. stupně základních škol - okres Benešov
Lucie Všetečková -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga - podpůrný činitel inkluzivního vzdělávání
Jana Lošťáková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
21/6/2023