Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu – Bc. Eva Böhmová
Bc. Eva Böhmová
Master's thesis
Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu
Change in Consumer Behavior Due to COVID-19 in a Swiss Family Hotel
Abstract:
Tématem diplomové práce je změna spotřebitelského chování v důsledku COVID-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část otevírá studovanou problematiku a popisuje situaci ve Švýcarsku v období pandemie v letech 2019-2022. Speciální pozornost je zde věnována situaci v oboru hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu. Kromě teoretického pohledu na věc jsou zde také …moreAbstract:
The topic of the thesis is the Change in Consumer Behavior due to COVID-19 in a Swiss Family Hotel. The thesis is divided into three parts. The theoretical part opens the studied issue and describes the situation in Switzerland during the pandemic period in 2019-2022. Special attention is paid here to the situation in the hotel industry, gastronomy, and tourism. In addition to the theoretical view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2024
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÖHMOVÁ, Eva. \textit{Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Available from: https://theses.cz/id/cb2h3k/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Böhmová, Eva. Změna spotřebitelského chování v důsledku Covid-19 ve švýcarském rodinném hotelu. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Marketingová komunikace / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování hotelového hosta
Polina Gutsalyuk -
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Vplyv pandémie Covid-19 na hotel Chateau Gbeľany ****
Halamová Halamová -
VÝVOJ A INOVACE CESTOVNÍHO RUCHU V OLOMOUCKÉM KRAJI SE ZAMĚŘENÍM NA
Martin Báňa