Jak mezi sebou komunikují účastníci preprimárního vzdělávání – Michala Vojtěchová
Michala Vojtěchová
Master's thesis
Jak mezi sebou komunikují účastníci preprimárního vzdělávání
How participants of preschool education communicate among each other
Anotácia:
Myšlenky, výměny názorů či sdílení informací, nejen toto pod sebou skrývá pojem komunikace. Jejími vztahy, zákonitostmi a podobami se diplomová práce zabývá. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku dítěte předškolního věku s ohledem na současnou literaturu, shrnuje hlavní zásady komunikačního procesu s dětmi a jejím cílem je také uvažovat o metodách práce v předškolních zařízeních a zaměřit …viacAbstract:
The concept of communication is not only ideas, exchange of opinions or sharing of information. This thesis deals with their relations, laws and similarities. The theoretical part focuses on the characteristics of a pre-school child with regard to contemporary literature, and it summarizes the main principles of the communication process with children. The aim of this work is also to consider the working …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5317
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2018
- Vedúci: doc. PhDr. Tomáš Svatoš, Ph.D.
- Oponent: Ing. et Ing. Mgr. Marie Faltýnková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Diagnostika školní zralosti a připravenosti- komparace mateřské školy Montessori a běžné mateřské školy
Lenka Saparová -
K problematice školní zralosti a připravenosti v mateřských a základních školách
Monika PUDELKOVÁ -
Vnímání školní zralosti předškolních dětí pohledem jejich rodičů a předškolních pedagogů
Kateřina Havránková -
Školní zralost a školní připravenost dětí předškolního věku v mateřské škole a v lesní mateřské škole
Eva VEŘMIŘOVSKÁ -
Rodinné prostředí a jeho vliv na školní zralost a školní připravenost dítěte.
Soňa STARYNSKÁ -
Úroveň vědomostí a dovedností dítěte předškolního věku při zjišťování školní zralosti a připravenosti
Vladimíra HRUŠKOVÁ -
Školní zralost a připravenost (diagnostika a intervence jako nástroje prevence školního neúspěchu)
Magdaléna ČÍŽKOVÁ -
Problematika posuzování školní zralosti a odkladu povinné školní docházky u dětí s narušenou komunikační schopností
Tereza DULOVCOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva