Michaela Kamarášová

Master's thesis

Vnímání značky Škoda Auto a její relevance v kategorii elektromobilů mezi příslušníky generace Z v České republice

Perception of the Škoda Auto brand and its relevance in the category of electric cars among members of generation Z in the Czech Republic.
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat vnímání automobilové značky Škoda Auto včetně zjištění její vnímané relevance v rámci rozvíjející se kategorie elektromobilů členy generace Z v České republice. V první části diplomové práce byla provedena rešerše odborné literatury a vědeckých článků. Pro realizaci vlastního výzkumu bylo nejprve zvoleno kvalitativní šetření, které proběhlo prostřednictvím …more
Abstract:
The aim of this thesis is to identify the perception of the Škoda Auto car brand, including its perceived relevance within the developing category of electric cars by members of generation Z in the Czech Republic. In the first part of the thesis, a search of specialized literature and scientific articles was conducted. A qualitative investigation was first chosen for the actual research, which was …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2024
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Radek Tahal

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91722