Nikol HAVLATOVÁ
Bakalářská práce
Internet jako součást propagace
Internet as a part of promotion
Anotace:
Tato práce si klade za cíl ukázat, jaké existují formy propagace na internetu. Vysvětlit, proč je pro firmu důležité mít vlastní web stránky a jak lze tyto stránky propagovat. V první části se práce věnuje obecně internetu, jednotlivým způsobům připojení a jeho uživateli. V dalších částech je vysvětleno, co je potřeba k tomu, aby se web mohl objevit na internetu. Jsou zde uvedena základní kritéria …víceAbstract:
The aim of this work is to point out what forms of internet promotion exist. To explain why it is important for a company to have its own web pages and what are the possibilities of advertising these web pages. In the first part, this work is devoted to internet in general, to particular ways of connection and to its users. In further parts the work explains what is needed for the web page to appear …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2009
- Vedoucí: Ing. Štěpánka Ryšánková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HAVLATOVÁ, Nikol. Internet jako součást propagace. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 17. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Webové stránky cestovních agentur v ČR - propagace CA zájezdy.cz
Edita Gromannová -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Propagace svazu chovatelů pomocí online komunikace
Petr Žyla -
Analýza návštěvnosti a následná propagace webových stránek
Tomáš Jiránek -
Vývoj a propagace webového portálu pro podporu turistického ruchu v České republice
Tomáš František Kašpar -
Metody propagace internetového obchodu
Pavel Mirgorodskii -
Propagace vysokoškolských geografických pracovišť v České republice
Tadeáš Michael VANČURA -
Případová studie online marketingové propagace e-shopu
Denisa Reitermanová