Volebná kampaň Pavla Freša na post predsedu Bratislavského Vyššieho územného celku v roku 2009 – Mgr. Marcela Králiková
Mgr. Marcela Králiková
Bakalářská práce
Volebná kampaň Pavla Freša na post predsedu Bratislavského Vyššieho územného celku v roku 2009
Electoral Campaign of Pavel Frešo for Chairman of Bratislava Self-governing Region 2009
Abstract:
The main aim of this bachelor’s thesis is to find such elements of Newman’s Model of political marketing, which were used in Frešo’s campaign to chairman of Bratislava’s self-governing region. This goal is achieved by analysis of Frešo campaign with help of Newman’s Model.Abstract:
Hlavným cieľom bakalárskej práce je zistenie, ktoré prvky Modelu politického marketingu Newmana boli využité v kampani Freša na post župana bratislavského VÚC. Cieľ je dosiahnutý analýzou kampane Freša na základe Newmanovho Modelu.Klíčová slova
politický marketing Model politického marketingu Newman orientácia kandidáta vplyv prostredia marketingová kampaň politická kampaň Frešo VÚC župan political marketing Model of political marketing candidate focus environmental forces marketing campaign political campaign chairman of self-governing region
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/riso0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Tomáš Franko
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLIKOVÁ, Marcela. \textit{Volebná kampaň Pavla Freša na post predsedu Bratislavského Vyššieho územného celku v roku 2009}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/cbnvzu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing hnutí ANO před volbami do Senátu v roce 2018
František Novotný -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Communication Strategy as a component of Silvio Berlusconi's political marketing
Nicoll Marucciová -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský