Hodnocení přínosu označování výrobků známkami jakosti či ekoznačkami – Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
Diplomová práce
Hodnocení přínosu označování výrobků známkami jakosti či ekoznačkami
The evaluation of quality labeling (or environmental labeling)
Anotace:
Předmětem diplomové práce je posouzení přínosů používání značek jakosti. První část práce je zaměřena na popis konkrétních značek jakosti používaných v České republice. Další část se zaměřuje na zahraniční potravinářské značky kvality a také na evropské trendy v oblasti kvality. Jádro práce tvoří popis národní potravinové značky kvality Klasa. Následuje seznámení s podnikem, který zavedl značku Klasa …víceAbstract:
The aim of this thesis is to analyze the benefits of using quality labels. First part of thesis is aimed at the concrete quality labels used in the Czech Republic. Next part is focused on foreign food quality labels and also on the European trends in quality. The core of thesis is made up of description of national food quality label Klasa. Following part introduces the company, the products of which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cx7mk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Značka a její působení na zákazníka
Lucie Havlíková -
Působení ambasadorů značek na spotřebitelské chování
Jana Adamovičová -
Analýza komunikační strategie uvedení značky NUXOR na českém trhu a návrhy na její vylepšení
Sandra Doglia -
Působení značky konkrétní firmy na vnímání zákazníka
Jakub Lowák -
Návrh marketingovej stratégie na uvedenie nového produktu značky FIT na slovenský trh
Matej Svoboda -
Propagace cyklistických značek na trhu ČR
Hana Masopustová -
Online reklama kosmetických značek na sociálních sítích v době zdravotní a válečné krize
Elena Zedková -
Analýza image značky na trhu s obuví
Diana Pavlíková