Quynh Anh VUONG

Bakalářská práce

Využití motivů erotiky a sexu v propagaci na sociálních sítích

Use of Erotica and Sex in Promotion on Social Network
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem využití motivů erotiky a sexu v propagaci na sociálních sítích. Hlavním cílem je zjištění, jak působí erotické a sexuální motivy v propagaci a jaký mají vliv na nákupní chování spotřebitele. Práce analyzuje rozdílné vnímání těchto motivů mezi muži a ženami. V teoretické části je definován obecně online marketing, propagace na sociálních sítích, její funkce a nástroje. Dále …více
Abstract:
This bachelor thesis is dealing with the topic of using the motives of eroticism and sex in a social network. The main goal is to find out how to influence erotic and sexual motives in the interaction and any influence on consumer shopping behavior. The work analyzes the different perceptions of these motives between men and women. The theoretical part defines online marketing in general, promotion …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Klára Mouchová
  • Oponent: Jitka Ludvíková, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON