Konstrukční návrhové vzory a jejich implementace v Javě – Bc. Adam HLOBIL
Bc. Adam HLOBIL
Bachelor's thesis
Konstrukční návrhové vzory a jejich implementace v Javě
Constructive design patterns and its implementation in Java.
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je seznámit čtenáře s vybranými konstrukčními vzory a jejich implementací v Javě. V této práci vysvětluji význam konstrukčních návrhových vzorů při vývoji softwaru a popisuji jejich využití při řešení situací pro které jsou určeny. Samostatné kapitoly jsou věnovány vzorům Builder, Factory Method, Abstract Factory, Prototype a Memento. Tato práce má čtenářům posloužit k zorientování …viacAbstract:
The aim of this work is to explain to the readers some selected design patterns and their implementations in Java. In this work is explained the importance of structural design patterns in software development and described their use in dealing with situations for which they have been designed. Individual chapters are devoted to Builder, Factory Method, Abstract Factory, Prototype and Memento. This …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2009
Zverejniť od: 24. 7. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 8. 2009
- Vedúci: doc. Ing. František Huňka, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HLOBIL, Adam. Konstrukční návrhové vzory a jejich implementace v Javě. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.7.2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 7. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / odbor:
Information Science / Information Science
Práce na příbuzné téma
-
Elektrony iniciovaná chemie v mikroplazmatu na trojném rozhrani
Ivan Fiebig -
Uživatelská specifikace desktopového rozhraní pro hru FactOrEasy
Vojtěch Jindáček -
1. Teoretická část: Grafické uživatelské rozhraní u dotykových zařízení 2. Praktická část: Grafické uživatelské rozhraní u elektromobilu.
Ondřej VELEBNÝ -
Aplikační rozhraní a zjednodušené uživatelské rozhraní pro práci s virtuálními místnostmi aplikace Adobe Connect
Ondřej Pavelka -
Úlohy z kvantově-mechanického modelování fázových rozhraní
Aneta Benešová -
Vývoj moderních uživatelských rozhraní ve frameworku Angular
Martin Hamerník -
Ab initio analýza fázových rozhraní v soustavě NiSe-Ni4Sn2
Kateřina Dočkalová -
Knihovna pro vytváření rozhraní mezi člověkem a strojem
Filip Kocháň